Número 11
Cannes marca o inicio dunha nova tempada cinematográfica, e Indielisboa serve un pouco de contedor das tendencias que cada maio despegan na Croisette (e doutros lares, que non só do festival galo se nutre o cinéfilo). Dedicamos por isto a nosa Panorámica ao certame portugués, coa intención de repasar algúns filmes recentes que nos parecen fundamentais.
Co ánimo de dar outra visión de Cannes un ano máis, analizamos o seu impacto real na cinefilia a partires de dados recabados na sección oficial dende 1980. Nomeadamente, como a inclusión de certos títulos inflúe no interese en determinadas cinematografías e autores. Un deles seguramente sexa Sergei Loznitsa, do que publicaremos unha entrevista en breve.
Outros contidos irán aparecendo ao longo do mes. Atentos sempre á actualidade galega, xa podedes ler a crónica do Curtocircuíto deste ano, e proximamente a do (S8).
Dirección, edición e xestión da web
Eloy Domínguez Serén
Víctor Paz Morandeira
Deseño da cabeceira
Paulino Vilasoa Boo
Consello de redacción
Iván G. Ambruñeiras
José Manuel Sande
Horacio Muñoz Fernández
Iván Villarmea
Escriben neste número
José Ignacio Contreras
Oriol Díez
Eloy Domínguez Serén
Sofía Ferrero Cárrega
Iván García Ambruñeiras
Horacio Muñoz Fernández
Daniel de Partearroyo
Víctor Paz Morandeira
Martin Pawley
Daniel Ribas
Tito Rodríguez
Iván Villarmea
Tradutores
Noemí Alonso Rodríguez
Gonzalo Corral
Rocío Fernández Portas
Ana Gil Poisa
CONTACTO:
info@acuartaparede.com
Textos publicados neste número:
Pantallas:
BESTIAIRE (2012), de Denis Côté, por Eloy Domínguez Serén
O QUE ARDE CURA (2012), de João Rui Guerra da Mata, por Eloy Domínguez Serén
TRACES OF A DIARY, de Marco Martins e André Príncipe, por Víctor Paz Morandeira
Panorámica:
INDIELISBOA 2012 E AS MARXES DO SEXO, por Daniel de Partearroyo
CINEMA PORTUGUÉS NO INDIELISBOA 2012, por Martin Pawley
Zoom in:
O CANON DE CANNES, por Iván Villarmea Álvarez
“ICEBERG É FRÍA E CONTEMPLATIVA, NON QUERÍA QUE A XENTE SE APIADASE DOS NENOS”, por Tito Rodríguez
SERGEI LOZNITSA: RETROSPECTIVA AS PALMAS 2012, por Oriol Díez Ferrer
Found Footage:
IRMÁNS QUAY, UNHA LECTURA OBLICUA (1/2), por José Ignacio Contreras
IRMÁNS QUAY, UNHA LECTURA OBLICUA (2/2), por José Ignacio Contreras
Contracampo:
JAMES COLEMAN – EXPOSICIÓN NO REINA SOFÍA, por Jorge Oter
Circuíto:
CURTOCIRCUÍTO 2012: CRÓNICA DUN(S) PREMIO(S), por Víctor Paz Morandeira
Moviola:
ARRAIANOS – RELATO DO GUIÓN (QUE PRECISOU EXISTIR), por José Manuel Sande