Número 22

Moi habitualmente, as revistas de cinema esquecemos os produtores, para falar só dos cineastas. Mais sen eles, non hai filmes. Sabemos que están a pasar unha tempada difícil. As axudas públicas minguan, semella máis difícil obtelas, e van normalmente ligadas a unha xustificación de gastos moi estrita; algo especialmente duro cando están destinadas a persoas físicas, coma é o caso das axudas de talento. Polo tanto, son os máis pequenos os que máis senten a crise. Ante tal panorama, e sen que dea chegado a famosa lei de mecenado, os produtores proban sorte recorrendo a programas de co-produción de festivais, tirando do crowdfunding e apostando por fórmulas de distribución nas que eles controlan o tránsito das copias. Todas estas, e algunhas máis, son diversas fórmulas alternativas ao financiamento tradicional que intentamos analizar nesta Panorámica do noso número 22. Artigos de opinión, entrevistas e reportaxes intentarán cubrir do mellor xeito posible todos estes temas, compoñendo un mapa dos modos de financiamento actuais; buscando, no camiño, dar algunhas pistas sobre onde podemos buscar os cartos para seguir a financiar os filmes dos que tanto gustamos, os que compoñen cada semana as publicacións desta revista. O futuro é incerto. O presente, un reto apaixonante. Benvidos unha vez máis á Cuarta Parede.

Dirección, edición e xestión da web

Víctor Paz Morandeira

Iván Villarmea Álvarez

Deseño da cabeceira

Paulino Vilasoa Boo

Consello de redacción

Eloy Domínguez Serén

Iván G. Ambruñeiras

Xan Gómez Viñas

Laura Montero Plata

Horacio Muñoz Fernández

Escriben neste número

Alba Cambeiro Cernadas

Paulo Cunha

Analía G. Alonso

Débora García

Xurxo González

Óscar Iglesias Álvarez

Arturo Losada

Luis Miñarro

Laura Montero Plata

Horacio Muñoz Fernández

Víctor Paz Morandeira

Daniel Ribas

Tito Rodríguez

Simone Saibene

Iván Villarmea Álvarez

Colaboran neste número

Denis Côté

Marie Losier

Dominga Sotomayor

CONTACTO

info@acuartaparede.com

Textos publicados neste número:
Pantallas:

天注定 (A TOUCH OF SIN), de Jia Zhangke, por Horacio Muñoz Fernández

HOW TO TRAIN YOUR DRAGON 2, de Dean DeBlois, por Laura Montero Plata

E AGORA? LEMBRA-ME, de Joaquim Pinto, por Daniel Ribas

BOYHOOD, de Richard Linklater, por Laura Montero Plata

Panorámica:

CROWDFUNDING O COMO NO MORIR EN EL INTENTO, por Analía G. Alonso

XESTIONANDO A NADA, por Xurxo González

CREER Y CREAR, VAN JUNTOS, por Luis Miñarro

CROWDFUNDING: O CASO DE ‘9 ONDAS’, por Simone Saibene

PUENTES, IDEAS A AMBOS LADOS DEL ATLÁNTICO, por Arturo Losada

LA CLASE MEDIA, por Laura Pousa

‘HAI UNHA GRAN DEMANDA PARA ATOPAR O SOCIO AXEITADO PARA O PROXECTO AXEITADO’. ENTREVISTA CON JO MÜHLBERGER, PRODUCERS ON THE MOVE, por Iván Villarmea Álvarez

25 AÑOS DEL HUBERT BALS FUND, por Tito Rodríguez

GUIMARÃES 2012: UNHA AVENTURA AMBICIOSA, por Paulo Cunha

CINEASTA EMERXENTE? BERLINALE TALENTS, por Víctor Paz Morandeira

O FINANCIAMENTO DE CINEMA EN GALICIA, OU A IMPORTANCIA DO PÚBLICO, por Víctor Paz Morandeira

DOLORES MEIJOMÍN: “A POLÍTICA AUDIOVISUAL PODE MARCAR TENDENCIA”, por Víctor Paz Morandeira

Zoom in:

EN BRANCO E NEGRO, por Óscar Iglesias Álvarez

Contracampo:

‘CUANDO LAS PELÍCULAS VOTAN’, por Iván Villarmea Álvarez

Circuíto:

“UNA PELÍCULA NO ES SOLO LO QUE VES EN PANTALLA, HAY MUCHAS OTRAS COSAS QUE SUCEDEN EN LA PROYECCIÓN Y QUE COMPLETAN LA OBRA”, por Debora García

FID MARSEILLE 2014: TI FALA, EU FILMO, por Víctor Paz Morandeira

FID MARSEILLE 2014: MIS EN SCÈNE, por Víctor Paz Morandeira

EM LISBOA, O INDIE MÉTESE NA PRODUCIÓN, por Víctor Paz Morandeira

CURTAS VILA DO CONDE 2014: REGATES, por Víctor Paz Morandeira

CURTAS VILA DO CONDE 2014: ALÉN DA FICCIÓN, por Víctor Paz Morandeira

Comments are closed.