Número 6

Conscientes de que aínda existe unha fenda importante entre os filmes de autor e os de xénero (ou é só unha percepción?), encaramos este novo número coa vontade de reflexionar sobre as últimas propostas que, nun terreo intermedio, rachan coas nosas concepcións do cinema. Co Festival de Sitges como punto de partida, que quizais comparta a filosofía que se desprende da nosa Panorámica, falámosvos das que, para nós, foron as películas máis relevantes dos últimos meses neste terreo.

Varias delas chegan agora á carteleira, e están incluídas en Pantallas, onde tampouco nos esquecemos do cinema portugués, analizando a nova obra de João Canijo; nin do surcoreano, con entrevistas a Oh Young-doo e Na Hong-jin, dúas das novas promesas do país asiático.

Completan este exemplar, entre outros contidos, o fin de ciclo do filme do CSO Casa das Atochas iniciado no anterior número, unha entrevista ao director experimental norteamericano Bill Morrison, e unha visita ao filósofo e cineasta francés Guy Debord. Esperamos que sexa do voso agrado, e grazas por lernos.

Dirección, edición e xestión da web

Eloy Domínguez Serén

Víctor Paz Morandeira

Deseño da cabeceira

Paulino Vilasoa Boo

Consello de redacción

Iván G. Ambruñeiras

José Manuel Sande

Horacio Muñoz Fernández

Iván Villarmea

Escriben neste número

Miguel Blanco Hortas

Oriol Díez

Eloy Domínguez Serén

Sofía Ferrero Cárrega

Pablo González Taboada

Arturo Losada

María Míguez López

Horacio Muñoz Fernández

Víctor Paz Morandeira

Jaime Pena

Álex Pérez Lascort

Pablo Rodríguez

Daniel Ribas

Nicolás Ruiz

José Manuel Sande

Gonzalo Suárez

Xavi Torrents

Tradutores

Noemí Alonso Rodríguez

Gonzalo Corral

Araceli Domínguez Serén

Rocío Fernández Portas

Ana Gil Poisa

Jiyoung Youn

CONTACTO:

info@acuartaparede.com

Textos publicados en este número:
Pantallas:

EL NIÑO DE LA BICICLETA, de Jean-Pierre & Luc Dardenne, por Gonzalo Suárez López+

ANOTHER EARTH, de Mike Cahill, por Xavi Torrents

HABEMUS PAPAM, de Nanni Moretti, por Jaime Pena

CARNAGE, de Roman Polanski, por Nicolás Ruiz Jiménez

DRIVE, de Nicolas Winding Refn, por Pablo Gómez Taboada

MELANCHOLIA, de Lars von Trier, por Álex Pérez Lascort

SANGUE DO MEU SANGUE, de João Canijo, por Daniel Ribas

Panorámica:

MÁIS ALÓ DA ÚLTIMA FRONTEIRA, por Álex Pérez Lascort

AUTORÍA DE XÉNERO, COLLEITA 2010-2011, por Víctor Paz Morandeira

FRANKENSTEIN INCOMPRENDIDO, por Nicolás Ruiz Jiménez

ESTÁ DEUS CONVIDADO Ó APOCALIPSE?, por Eloy Domínguez Serén

Zoom in:

ENTREVISTA A OH YOUNG-DOO, por Sofía Ferrero Carrega

ENTREVISTA A NA HONG-JIN (‘THE YELLOW SEA’), por Sofía Ferrero Carrega

ZOMBIES, CINÉFILOS E OUTRAS BESTAS – SITGES 2011, por Miguel Blanco Hortas

MATTHIAS MÜLLER E O CINEMA DE APROPIACIÓN, por Eloy Domínguez Serén

Found Footage:

GUY DEBORD, CONTRA O CINEMA ESPECTÁCULO, por Oriol Díez Ferrer

CANCIÓN DO SUR, O FILME PANTASMA DA DISNEY, por María Míguez López

Contracampo:

ENTREVISTA A BILL MORRISON, por Víctor Paz Morandeira

GUÍA DE COMPLEJOS, de José Luis Molinuevo, por Horario Muñoz Fernández

Circuíto:

MÚSICA CAMPESINA, de Alberto Fuguet, por Víctor Paz Morandeira

OS FESTIVAIS FRONTE A REVOLUCIÓN DO NOVO PÚBLICO, por Alberto Ramos

FIC XIXÓN 2011:

    Crónica 20 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

    Crónica 21 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

    Crónica 22 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

    Crónica 23 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

    Crónica 24 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

    Crónica 25 de novembro, por Víctor Paz Morandeira

Moviola:

Pela del Álamo: “SEMPRE EMPEZO A CASA POLO TELLADO”, por Arturo Losada

Comments are closed.