Número 9
Fieis a unha das constantes que nos caracteriza, a de reflexionar sobre como o cinema pensa a actualidade informativa e nos axuda a comprendela, dedicamos a nosa Panorámica ás transformacións urbanas (paralizadas) da crise económica. Centrámonos en como trataron o tema as series televisivas e a non ficción contemporánea, dous campos ben fértiles para entender mellor esta realidade.
As crónicas festivaleiras detéñense nas Palmas e en Play-Doc, onde tivemos a oportunidade de atoparnos co documentarista norteamericano Ross McElwee, protagonista deste número. Complétano críticas do último de Bruno Dumont e de Andrés Duque, e un repaso ao cinema dos irmáns Quay, entre outros contidos. Coma sempre, esperamos que o gocedes.
Dirección, edición e xestión da web
Eloy Domínguez Serén
Víctor Paz Morandeira
Deseño da cabeceira
Paulino Vilasoa Boo
Consello de redacción
Iván G. Ambruñeiras
José Manuel Sande
Horacio Muñoz Fernández
Iván Villarmea
Escriben neste número
José Ignacio Contreras
Oriol Díez
Eloy Domínguez Serén
Iván García Ambruñeiras
Horacio Muñoz Fernández
Víctor Paz Morandeira
Daniel Ribas
Tito Rodríguez
Iván Villarmea
Tradutores
Noemí Alonso Rodríguez
Gonzalo Corral
Rocío Fernández Portas
Ana Gil Poisa
CONTACTO:
info@acuartaparede.com.
Textos publicados neste número:
Pantallas:
DECLARACIÓN DE GUERRA, de Valérie Donzelli, por Elena Duque
HUGO, de Martin Scorsese, por Iván Villarmea Álvarez
PLAY, de Ruben Östlund, por Miriam von Schantz
MARTHA MARCY MAY MARLENE, de Sean Durkin, por Iván Villarmea Álvarez
Panorámica:
RETRINCOS DE VIDA, ALQUIMIA E CÓDIGOS BINARIOS: UN SERÁN CON ANDRÉS DUQUE, por Eloy Domínguez Serén
KUBELKA: O CINEMA E A COCIÑA COMO FORMAS ARTÍSTICAS, por Jaime Pena
Zoom in:
FESTIVAL INTERNATIONAL DU PREMIER FILM D’ANNONAY, por Oriol Díez Ferrer
Found Footage:
RETAGARDA SOBREVILA: EPISTELMOLOXÍA, IRONÍA E CINEMA ESPAÑOL NOS ANOS 20, por María Solinha Barreiro
POR QUE PROGRAMAR ‘BUMMING IN BEIJING’: UNHA INTRODUCIÓN AO NOVO DOCUMENTAL CHINÉS, por Víctor Paz Morandeira
Contracampo:
DEREITOS DE AUTOR E INTERNET: Á PROCURA DO SANTO GRIAL DIXITAL, por Víctor Paz Morandeira
JAN ŠVANKMAJER, O SACERDOTE DOS OBXECTOS, por José Ignacio Contreras
Circuíto:
IFFR 2012:
RÓTERDAM DÍA 1: DO “NUNCA DIGAS NUNCA” A “SEMPRE HAI UNHA PRIMEIRA VOLTA”, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 2: FUCK FACEBOOK, FUCK AMERICA, THIS IS SERBIA!, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 3: OS NENOS NON SOMOS PARVOS… OS IAKUZA SI, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 4: TODOS TEMOS UNHA HISTORIA QUE CONTAR, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 5: DE RÓTERDAM A BURMA… SEN MOVERSE DA BUTACA, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 6: CHAMANDO AS COUSAS POLO SEU NOME, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 7: UNHA XORNADA DE CINEMA CON TRES MULLERES, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 8: SE A VIDA NON CHE SORRÍ… BÉRRALLE FUCK YOU!, por Tito Rodríguez
RÓTERDAM DÍA 9: OVOS, PEDRAS… E CINTAS DE AUDIO, por Tito Rodríguez
AS NOVAS DAMAS DO CINEMA INDIE DOMAN OS TIGRES DE RÓTERDAM, por Tito Rodríguez
RETRINCOS DUN FESTIVAL QUE REMATA, por Tito Rodríguez
A AVALANCHA, O HOME E OS SEUS PROBLEMAS: Entrevista a RUBEN ÖSTLUND, por Tito Rodríguez
Moviola:
“SEMPRE TRABALLO CON MATERIAL ENCONTRADO, CO MEU PROPIO MATERIAL ENCONTRADO”, por Arturo Losada