Número 8

Ano novo, cinema novo. Comezamos o 2012 cun número obvio, máis necesario: o repaso ao mellor que deu de si o 2011 permítenos trazar unha reflexión sobre as propostas, tendencias e derivas máis estimulantes do cinema actual. Ao longo de xaneiro iremos subindo críticas, análises e entrevistas aos autores máis destacados do pasado ano, segundo o criterio da equipa desta revista.

Remata un ciclo, mais eríxese ante nós un novo e fascinante horizonte. A roda da exhibición fílmica segue a xirar, sen descanso. A finais deste mes celébrase o atractivo festival de Rotterdam, no que se presentarán moitos dos títulos que van marcar as pautas deste 2012, e do que escribiremos crónica diaria. A piques de cumprir o noso primeiro ano de vida, só podemos dicir, unha vez máis: grazas por estar aí.

 

Dirección, edición e xestión da web

Eloy Domínguez Serén

Víctor Paz Morandeira

Deseño da cabeceira

Paulino Vilasoa Boo

Consello de redacción

Iván G. Ambruñeiras

José Manuel Sande

Horacio Muñoz Fernández

Iván Villarmea

Escriben neste número

Aurelio Castro

Jorge Corral

Eloy Domínguez Serén

Iván G. Ambruñeiras

Pablo González Taboada

Horacio Muñoz Fernández

Víctor Paz Morandeira

José Manuel Sande

Sergio Morera

Nicolás Ruiz

Iván Villarmea

Tradutores

Noemí Alonso Rodríguez

Gonzalo Corral

Rocío Fernández Portas

Ana Gil Poisa

CONTACTO:

info@acuartaparede.com

Textos publicados en este número:
Pantallas:

MISTÉRIOS DE LISBOA, de Raúl Ruiz, por Iván Villarmea Álvarez

PINA, de Wim Wenders, por Jorge Corral

SHAME, de Steve McQueen, por Nicolás Ruiz Jiménez

Panorámica:

EROS E THANATOS, por Horacio Muñoz Fernández

PEDRO ALMODÓVAR: MESTIZAXE E DECONSTRUCIÓN, por José Manuel Sande

CORPO E ALMA: O CANON (EN CONSTRUCIÓN) DE DAVID CRONENBERG, por Iván Villarmea Álvarez

O MELLOR DE 2011, por A Cuarta Parede

Zoom in:

“EN HOLLYWOOD TALKIES NON HAI UNHA POSTA EN ESCENA, SENÓN UN BALEIRADO DE ESCENA”, por Eloy Domínguez Serén

MICHAEL GLAWOGGER: “OS MEUS DOCUMENTAIS FALAN DA CONDICIÓN HUMANA”, por Víctor Paz Morandeira

MICHEL GAZTAMBIDE: “O XÉNERO É UNHA LUPA PARA LER A LETRA PEQUENA DA VIDA”, por Víctor Paz Morandeira

Found Footage:

BOTAS, TUPÉS E ROCK’N’ROLL DOS ‘KOLJÓS’: KAURISMÄKI E OS LENINGRAD COWBOYS, por Julio Vilarinho Cabezas

DE GRANDS ÉVÉNEMENTS ET DES GENS ORDINARIES (1979), de Raúl Ruiz, por Jorge Corral

Contracampo:

BERTRAND BONELLO: O CINEASTA NA CORDA FROUXA, por Sergio Morera

FREE RADICALS: RESEÑA CORRESPONDENCIA(S), por José Manuel Sande

DESENGUEDELLANDO O FELLINIANO, por Eloy Domínguez Serén

Moviola:

MARÍA RUIDO, UNHA OVERLOQUISTA, por Aurelio Castro

PROCESOS 8: LOW LIFE, PRIMA DELLA RIVOLUZIONE, por José Manuel Sande

Comments are closed.