Cold War: Unha historia de amor sintetizada

Cold War, de Pawel Pawlikowski

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual Cold War, de Pawel Pawlikowski Accésit ao Mellor videoensaio sobre audiovisual internacional: Cold War: Unha historia de amor sintetizada, de Rebeca Novo. “Ademais da robustez teórica da proposta, é un traballo de enorme calidade estética sobre o filme de Pawel Pawlikwski, que resulta depurado para deixar o... Ler máis

A gran imaxe non ten forma. Apuntamentos sobre a creacion de símbolos identitarios

A gran imaxe non ten forma, de Víctor Soho

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual A gran imaxe non ten forma, de Víctor Soho Premio ao Mellor videoensaio sobre audiovisual internacional: A gran imaxe non ten forma. Apuntamentos sobre a creacion de símbolos identitarios, de Victor Soho. En palabras do xurado, “unha proposta temática sobresaliente cunha execución orixinal que parte dunha historia... Ler máis

Galicia, paisaxe de sangue

Jacinto, de Javi Camino

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual Jacinto, de Javi Camino Premio ao Mellor videoensaio sobre audiovisual galego: Galicia, paisaxe de sangue, de Juan Ares. Segundo o xurado, “unha obra de valor pola análise que presenta da paisaxe galega como espazo de desenvolvemento de historias no cinema de terror”. Os premios levan o nome de María Luz Morales... Ler máis

Cinema con batuta. Aproximación á práctica da dirección orquestral a partir do seu tratamento no cinema de ficción

Tár, de Todd Field

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual Tár, de Todd Field Accésit ao Mellor ensaio escrito sobre audiovisual internacional: Cinema con batuta. Aproximación á práctica da dirección orquestral a partir do seu tratamento no cinema de ficción, de Severiano Casalderrey. En palabras do xurado, trátase dun proxecto “artellado de forma estética e rigorosa... Ler máis

Resurrección dixital e ‘deepfakes’. Os desafíos da intelixencia artificial nun audiovisual hiperreal

Guy Henry as Moff Tarkin

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual Guy Henry as Moff Tarkin Premio ao Mellor ensaio escrito sobre audiovisual internacional: Resurrección dixital e ‘deepfakes’. Os desafíos da intelixencia artificial nun audiovisual hiperreal, de Manuel Barreiro. O xurado cualificouno como “interesante por canto advirte derivadas políticas, económicas,... Ler máis

Desvelar o dispositivo: o río, a terra, a fábrica. Un achegamento ao potencial político da obra audiovisual de Carme Nogueira

Nos camiños, de Carme Nogueira

VIII Premios María Luz Morales da Academia Galega do Audiovisual Nos camiños, de Carme Nogueira Premio ao Mellor ensaio escrito sobre audiovisual galego: Desvelar o dispositivo: o río, a terra, a fábrica. Un achegamento ao potencial político da obra audiovisual de Carme Nogueira, de Breogán Xague. O xurado destacou a elevada calidade da proposta “grazas a un texto arriscado... Ler máis

FICBUEU 2024 — SECCIÓN OFICIAL #6

La Grande Arche, de Camille Authouart

Platónico, platónica, de Xacio Baño Que é o amor? A última sesión do festival comeza con esta pregunta dirixida a unha intelixencia artificial. No corazón de Platónico, platónica (Xacio Baño, 2024) está a tese de que “a nosa relación coa creación de imaxes parte do amor”, e este é o vínculo que o filme explora a través de distintos formatos en apenas dez minutos... Ler máis

FICBUEU 2024 — SECCIÓN OFICIAL #5

Cross my Heart and Hope to Die, de Sam Manacsa

Aunque es de noche, de Guillermo García No mesmo centro da España peninsular atópase A Cañada, o asentamento irregular máis grande de Europa. Aí é onde comezamos esta poliédrica sesión con Aunque es de noche (Guillermo García López, 2023), que segue as andanzas de Toni, un adolescente da Cañada, e o seu amigo Nasser, que está a piques de marchar a Francia. Planea sobre... Ler máis

FICBUEU 2024 — SECCIÓN OFICIAL #4

Hablo dėsnis, de Arnas Balčiūnas

Habitar, de Anxos Fazáns Os primeiros minutos de Habitar (Anxos Fazáns, 2023) introdúcennos nun mundo de texturas. Filmados en planos tan pechados que apenas distinguimos os seus contornos, desfilan pola pantalla gatos, peles, videoxogos, mentres unhas voces comezan a falar. Pola banda do sonoro, o ton é recoñecible: entrevistas de carácter documental, cos seus ritmos, a súas... Ler máis

FICBUEU 2024 — SECCIÓN OFICIAL #3

In the Garden of Tulips, de Julia Elihu

Frialdad, de Andrea Sánchez A historia do cinema é un dialogo constante entre tempos. Escenifícao así Frialdad (Andrea Sánchez, 2023), que recupera fragmentos dun filme esquecido, El espectro de Justine (1986), para medrar ao seu redor. O filme en cuestión —unha cinta de terror de serie B sobre unha actriz posuída polo seu personaxe, escrita por Rosa Mari Sorribes e dirixida... Ler máis